Heel fijn dat er altijd een bekend en vriendelijk gezicht achter de balie staat. De medewerkers zijn ervaren en komen actief en proffessioneel over. De hele salon ademd sfeer, warmte en frisheid uit.
Behandeling door Iforce+ (Cabine6)•Zonnebank
Sanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zonnebank, personeel klantvriendelijk
Behandeling door Iforce+ (Cabine 11)•Zonnebank
GD•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank