Mijn ervaring bij Sundays Voorburg is altijd goed. Het is er gezellig en er hangt een goede sfeer. Je wordt goed geholpen met uitleg van zonnebank.
Kort om alles is goed geregeld.
Behandeling door Iforce+ (Cabine6)•Zonnebank
Patricia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer 20 minuten gelegen en daarna bakkie koffie. Helemaal top
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Jacqueline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke medewerkers, altijd schoon, goede banken, als je reserveert hoef je nooit te wachten. Ik kom hier graag!