Altijd helemaal top hier. Goede en vriendelijke service.
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Beau•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne zonnebank studio en aardig personeel.
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Nicole•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een gezellige salon, altijd lekker druk en het personeel is actief, kundig en vriendelijk. Je kan er een hoop lekkere en goede producten krijgen om het zonnen extra fijn te maken.
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Sanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met professionele mensen. De ruime salon heeft een groot aantal verschillende banken en zelf een gezichtbruiner voor als je niet helemaal wilt zonnen.
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Sanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd zeer vriendelijk behandeld en duidelijke uitleg als ik vragen heb. Als ik van tevoren reserveer kan ik altijd gelijk de cabine in, ik hoef nooit te wachten. Het is zeer schoon wn de banken zijn van top kwaliteit. Ik ben dan ook zéér tevreden.