Perfect, hygiene is goed en je wordt vriendelijk behandeld. Ik kom hier vaker en zal dit ook zeker blijven doen. Regelmatig ook leuke kortingen wat ook super fijn is!
Behandeling door Iforce+ (Cabine6)•Zonnebank
Melissa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, de lightvision zonnebank is altijd fijn om te gebruiken. Hele schone ruimte en heel vriendelijk personeel. <3
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Christine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd vriendelijk..
Behandeling door Iforce+ (Cabine6)•Zonnebank
Natie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn ! Snel geholpen en goede service!
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Gwen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige mensen en professioneel advies. Schoon en strakke uitstraling.