Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Jaylee•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
Myriam•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst naar een Zonnebank geweest. Was een zeer prettige ervaring hier. Duidelijke uitleg en fijne sfeer
Behandeling door Fusion Spectra (Cabine 4)•Zonnebank
Jason•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam wat het erg prettig maakt om hier als klant te komen zonnen
Behandeling door Fusion Spectra (cabine 3)•Zonnebank
sezgi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer schone zonnenbank salon maar wat is het soms druk en als het druk is loopt het uit.
Daarom als het mij uitkomt kies ik voor de ochtend dan is het beter.
Medewerker (bernadette)is zeer vriendelijk.
Echt fijn om daar te komen als zij er is.