heerlijk een momentje voor je zelf en een lekker kleurtje
Behandeling door Lightvision (cabine 2)•Zonnebank
Nennie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
prima! vooral het reserveren is fijn! dus ik kom er graag
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Nennie •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede banken en schoon!
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Debby•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om hier naar toe te gaan
Zonnebank
Anton•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Maak vaak gebruik van de aanbiedingen.Op afspraak kun je vaak terecht op de tijd die jij uitkiest.
Altijd vriendelijk en vrolijk personeel in een schone omgeving.