Zeer vriendelijk en ervaren mensen die je altijd netjes te woord staan.
En het ziet er altijd super schoon uit.
Wij komen hier al meer als tien jaar en dat is ook het cijfer wat ik geef aan dit team dat hier werkt !!
En bruin worden doe ik daar ook…
Op werk krijg ik altijd de vraag na een zonnebank sessie
Zo lekker op vakantie geweest
Ja voor 20 minuutjes ha ha
Behandeling door iForce+ (Cabine 10)•Zonnebank
erwin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
hele fijne plek om aan je kleur te werken, hartelijke mensen en heel schoon!
Zonnebank
Dick•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer en super aardig personeel.
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Petronella•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne vestiging, rustig vriendelijk en schoon!
Behandeling door Sun Pilot (Cabine )7•Zonnebank
Melissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en actieve medewerkster. Ik voel mij er altijd thuis en verzorgd.