Prima salon, vriendelijke ontvangst, denken mee als je vragen hebt
Behandeling door Iforce+ ( cabine 8 )•Zonnebank
Moniek•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voorburg heeft een prima Sunday salon. Gezellige en vriendelijke medewerkers, het is er schoon. Je voelt je er welkom.
Behandeling door Lightvision (cabine 1)•Zonnebank
Marijk•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk om hier te zonnen! Door het klantvriendelijke personeel voel je je keer op keer van harte welkom en de hygiëne staat er hoog in het vaandel; dat zie je aan alles.
Behandeling door Fusion Spectra (Cabine 4)•Zonnebank
Ed•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en alles was super schoon, hele lieve medewerker aan de balie die me van alles kon uitleggen en me tips meegaf. Zeker een aanrader.