Behandeling door IForce Color (Cabine 2)•Zonnebank
Melisa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring!
Behandeling door IForce 1300•Zonnebank
Nathalie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd weer gezellig om onder de zonnebank te gaan! Je wordt vriendelijk geholpen en ze zijn altijd in voor een gezellig praatje. Hygiëne is prima!!
Zonnebank
Ralleke•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is er altijd schoon het personeel is erg aardig en er hangt een prettige sfeer