Hele fijne zonnestudio, je word altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. En alles is erg hygiënisch!
En je loopt met een mooi kleurtje weer naar buiten!🤩
Behandeling door Cube 8•Zonnebank
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een van de betere zonnebank studio’s in zwolle
Behandeling door Cube 8•Zonnebank
Devon•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk!
Behandeling door IForce Color (Cabine 2)•Zonnebank