Fijne sfeer aardige medewerkers die destijds voor je hebben. Schone zaak, en alles goed voor elkaar scrubhanddoekjes aftersun en deodorant beschikbaar.
Behandeling door Jewel•Zonnebank
Manon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had online gereserveerd, echter moest ik wel 15 minuten wachten omdat de zonnebank bezet was. Cooling spray van de zonnebank werkte niet.
Behandeling door IForce 1300•Zonnebank
Jeroen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord fantasie
Behandeling door IForce 1300•Zonnebank
Dana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Zonnebank
Femke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet elk bezoek is hetzelfde, dit is per collega die er is verschillend