Heerlijke behandeling. De dame was erg kundig en zeer vriendelijk. Dikke aanrader
Behandeling door Salon Ka•Facials / Gezichtsbehandelingen
Fiona•15 dagen geleden
Geverifieerde review
She was so detailed and my pedicure looks great. Super happy with this.
Behandeling door Salon ST•Pedicure
sarah•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Exactly what I needed! My shoulder pain was instantly gone
Behandeling door SalonAS•Zweedse massage
Hannah•22 dagen geleden
Geverifieerde review
NA
Behandeling door Salon K•
PedicureToon alles…
Esthelle•23 dagen geleden
Geverifieerde review
de medewerker was aardig en heeft mij netjes behandeld. de behandeling was minimaal in vergelijking met andere salons. ik vond de hygiëne echt onvoldoende.