Weer mooie voeten, met prachtig gellak .. dank Florine
Pedicure
Karin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had de glow facial, het was heerlijk! De producten zijn diervriendelijk en ruiken lekker. Alles werd goed uitgelegd en je krijgt tips voor de selfcare van je huid.
Behandeling door Salon A•Facials / Gezichtsbehandelingen
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was een hele goede gezichtsbehandeling. Ik zag echt verschil en het was heel ontspannend.
Behandeling door Salon K•Facials / Gezichtsbehandelingen
Leonora•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn!!
Behandeling door Salon K•Facials / Gezichtsbehandelingen
Flore•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Delighted, eyebrows are looking perfect! Lovely treatment experience
in this salon, thank you!
Behandeling door Salon A•Wimpers en/of wenkbrauwen verven