Ik vond de behandeling niet helemaal goed. Met het boortje werd mijn huid rondom de tenen beschadigd en er werd te diep met het mesje gesneden waardoor het ging bloeden.
Wel zeer aardig personeel.
Pedicure
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
This was the worst pedicure I ever got. Very carelessly done, nailpolish was applied over the edges and my feet were not taken care off
Pedicure
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zeer tevreden
Wenkbrauwen - threaden
Linda•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne schoonheid specialist. Werkt snel en netjes
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very relaxing experience. I will come back next month for sure!
Behandeling door Salon A•Facials / Gezichtsbehandelingen