Het was wederom super! Tanita is echt een aanwinst waar men zijn handjes dicht mee mag knijpen: luistert goed naar de wensen van de klant, werkt zeer precies en zet in het geheel het puntje op de i. Ga zo door!
ManicureToon alles…
Linda•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend, zoals altijd!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Marjolein•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd meteen geholpen, zeer vriendelijk,hygiënisch en professioneel!
Pedicure
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling duurde iets korter dan geboekt. Verder netjes verzorgd.