Helaas kreeg ik geen uitleg voor, tijdens en na de behandeling.
Zo werd er niets verteld over de conditie van mijn voeten (ik heb bv schimmelnagels). Ook werd niet verteld wat de behandeling inhield of waar de specialiste op de momenten zelf met mijn voeten deed/er op smeerde - slechts pas nadat ik er zelf naar vroeg maar dan nog was de informatie zeer summier.
Qua hygiëne: de specialiste droeg zelf geen mondkapje (wel zo fijn voor haar eigen hygiëne lijkt mij).
Qua resultaat: specialiste heeft te fanatiek de nagelriemen behandeld waardoor daar wondjes zijn ontstaan. De nagelriemen bij de twee grote tenen lijken daardoor nu te gaan ontsteken.
Pedicure
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne behandeling!
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional and clean. I’ll come back !
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijk schone salon met hele lieve gezellige meiden. Hele fijne behandeling gekregen.