Zeer ontspannen, kundige behandeling met kwaliteitsproducten. Ik kom zeker terug.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Cassandra•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en heerlijke massage
Ontspanningsmassage
Marieke•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I loved it! The two girls there were so nice and I got offered tea (which was really delicious). The vibe was really relaxed and I immediately felt comfortable. The treatment was professional and really targeted my skin. I would definitely recommend the acne treatment for anyone who suffers from it!
Acnébehandeling
Xenia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon was heel schoon en een hele fijne sfeer. Er stond een zacht muziekje op en ik voelde mij op mijn gemak ik de behandelkamer. Personeel was heel vriendelijk, warm en luisterde goed naar mijn wensen. De massage was heerlijk, niet te zacht en niet te hard. Absolute aanrader!!
Zweedse massage
Rosalie•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Great welcoming and lovely salon - I felt fixed up and relaxed thanks to the fabulous massage!