Vriendelijke service, mooie nagels en fijne locatie
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Een en al gezelligheid en ook nog mooie wimpers!
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Lisa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you Sunny for making my eyes look amazing again!
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nagel makeover gehad van Sunny, die heel vriendelijk en erg grappig is. Vier dagen later zit alles er nog perfect op zonder afbladderen of scheurtjes. Pedicure had uitgebreider gekund qua nagelverzorging, maar het lakken is heel mooi gelukt en mijn voeten zien er goed uit. Zeker een aanrader in Amsterdam.