Hele lieve man, de wimpers vond ik zelf van wat mindere kwaliteit en hebben ook niet heel lang gezeten. De man doet het wel echt met passie en doet echt ze best.
Ik zou best terug willen komen als hij wat meer oefent.
tanja•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Hardwerkende man met veel geduld. Hele goede gezichtsbehandeling gehad, alle onzuiverheden goed en grondig behandeld met veel geduld. Heel tevreden over het eindresultaat!
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
3de keer en wederom een warm welkom bij Sunny. Nagels zien er weer prachtig uit.
Charlotte•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is een hele vriendelijke man. Mooi resultaat en een leuke ervaring. Ik kom zeker terug!