I went to Sunny twice for a manicure, Sunny is very symphatic and I was happy with the result. I would definitely recommend him to everyone! Danila
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer afspraak gemaakt bij Sunny.
Je voelt gelijk wat een fijne atmosfeer hangt hier, Sunny neemt alle tijd voor je ontzettende leuke gastheer , halverwege de behandeling zaten we gospel liederen te zingen, echt lachen. En.... Levert nog vakwerk ook , veel complimenten gehad van vrienden en kennissen heb waarschijndelijk enkele zieltjes gewonnen voor de
Salon. Absolute een aanrader
Tom•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service. My nails are too small which makes it difficult to have always the results that i want. Sunny did a great job!
Samira•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice salon. Sunny is very friendly and fast! Prices are also reasonable - I'll go back!
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is super nice n friendly. And my eyelash looks amazing! Definitely going to visit the shop again soon.