Gezellige spontane zingende man die ons goed geholpen heeft met onze wimpers.
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had redelijk last minute een afspraak gemaakt maar stond alsnog voor een dichte deur..
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sunny's is fabulous. Sunny gave great service, great chat, is extremely friendly and I love my mani/pedi. I will definitely be back!!!
Erin•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling. Erg hartelijke schoonheidsspecialist! En ik kom er zeker weer terug!
Dank je wel!
Brigitte•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste Keratine behandeling geboekt via Treatwell bij Sunny. Ik was heel benieuwd wat voor verandering het aan mijn haar zou geven. Sunny is een hele lieve en precieze man. Hij behandelde me perfect, nam de tijd en gaf me extra goede service. Alleen daarom zou ik al terugkomen. Mijn haar zag er prachtig uit! Ik merk enorm verschil. Nu hopen dat dit zo blijft! Ik kom zeker terug Sunny. Dankjewel!