De behandeling was zalig en mijn huid vond het een feest (en ik ook) Er was echter een kleine verbouwing aan de gang, dus wellicht was dat de reden dat t een beetje vies was in de behandelkamer.
Behandeling door Bernice•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ellen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en Sunny is geweldig! Super vriendelijk, warm én goed!
Behandeling door Sunny•Manicure
Jesme•3 maanden geleden
Geverifieerde review
I went to Sunny for the first time and honestly loved it. He did such a great job with my gel polish, everything looked really good, and he’s also really easygoing, which made the whole experience even nicer. I’d definitely recommend him!
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Lilian•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Always a great time at Sunny's! He makes my nails look amazing and is very helpful with what color to get. And his salon has a great vibe, always a fun chat and good laughs :)
Behandeling door Sunny•Nagelversteviging
Maudi•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit blijft mijn favoriete plek. Altijd gezellig en prachtige nagels bij Sunny!