fijne sfeer en goede behandeling. ook heel precies en secuur
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Juliette•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny heeft mijn nagels super mooi gedaan en het was ook nog eens gezellig! Leuke muziek en een leuke sfeer. Dankjewel Sunny!
Behandeling door Sunny•Gelnagels
kyara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!!
Behandeling door Sunny•Wenkbrauwen - threaden
Isabelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een paar jaar heel graag bij Sunny omdat hij een ‘echte’ pedicure combineert mijn een goede nagellak of gellak. Wenkbrauwen laat ik soms ook gelijk verven.