Really great experience! I cannot complain. My eyelashes, brows and hair was done to perfection. Definitely going back to Sunny.
Styling door Sunny•Föhnen / Stylen
Wanga•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met de bio-peeling zeker een aanrader. Ik ga zeker weer voor een vervolg.
Behandeling door Sunny•Peeling
Esther•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak mooi en snel aangebracht!
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The best!
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Clara•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sanny is een hele lieve man maar helaas niet blij met mijn nagels. Geen form gegeven, geen base, en de nagellak niet netjes gezet op mijn nagels. En helf van de nagellak was minder dan een week weggevallen van mijn nagels.