Gellak is heel goed gezet. Blij mee! En met Sunny is het gezellig kletsen😊
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Anne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de werkwijze en het resultaat.
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Christina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience getting gellish at Sunny's Beauty Spot. The salon was clean and Tidy. Sunny was very professional and hospitable. I will definitely be back!
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Maureen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is een geweldige vakman en het is ook nog gezellig!