Snel en zeer vriendelijk geholpen. Gezellige sfeer en ik ben blij met mn mooie nagels.
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was super gezellig bij Sunny, maar hij heeft mijn nagels ook echt mooi gedaan, helemaal tevreden, ik kom zeker terug!
Behandeling door Sunny•
ManicureToon alles…
Charlotte•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is amazing at what he does and has an amazing personality to match. Will be back again!
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
After having moved addresses, I needed a new nail artist in my area to sort my nails. I found Sunny’s place and gave it a go. Oh wow, go to Sunny and your day does indeed get a bit sunnier. What an amazing presence, lovely sense of humour and great conversation. Oh, and the result was impeccable. Definitely returning for my next Shellac-appointment. Thank you Sunny!
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Heidi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
If you want to make your nails and have fun at the same time, then this is the place to be! I had some great time there during my manicure and my mails look good. Thanks Sunny, see you soon!