I had a great time here, Sunny is so fun and friendly!!
Lovely colours to pick from and great location.
Definitely recommend!
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Becky•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure ontvangen. Ik kreeg nieuwe voeten van hem terug. ;) Sunny is super gastvrij. Volgende keer ga ik weer hier naartoe!
Behandeling door Sunny•Pedicure
Romy•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Sunny•
PedicureToon alles…
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Met de energie en muziek van Sonny stap je sowieso met een glimlach naar buiten!
Behandeling door Sunny•Pedicure
Sebastian•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is zeer gastvrij, grappig en deskundig. Je kan voor veel behandelingen terecht in deze zeer nette salon. Denk aan schoonheid, nagels en haar. Er worden alleen A merk producten gebruikt. Lakken is uitsluitend met OPI. De ligging is ook nog eens perfect! Echt een Top salon!!