Ik heb Acrylnagels laten zetten bij Sunny. Sunny is erg gezellige en vriendelijke man. Resultaat is echt top! Nog nooit heeft iemand mijn nagels zo mooi gedaan :)
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Anika•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny, doet mijn nagels perfect en heeft altijd goeie suggesties en advies qua kleur.
Behandeling door Sunny•Kunstnagels opvullen
Naomy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is amazing! Did a flawless job of my nails and made me laugh the entire time - my new go-to salon!