Super lieve gezellige wimperstylist neemt echt de tijd voor jou wensen !
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Buffie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De shellac op mijn handen liet de dag erna al op verschillende plekken los en had haken.
Behandeling door Sunny•
PedicureToon alles…
Marit•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny gaf me helemaal geen kans om uit te leggen wat ik precies wil. Hij knipte mijn haren ook veel te kort en hij was heel ruw tijdens het kammen en knippen. Ik had wassen, knippen, stylen geboekt: gewassen werd mijn haar helemaal niet en stylen hield in dat hij 2min met een diffuser mijn haren droogde. Mijn haren bleven nat en "stylen" zou ik dat ook niet noemen.. Ik was heel teleurgesteld
Styling door Sunny•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny was super gezellig! Meteen een nieuwe afspraak gemaakt.