Wederom weer thuis gekomen met prachtige nagels door Sunny! Je gaat niet alleen naar Sunny voor de behandeling maar ook voor de ervaring. Het is altijd gezellig en hij onthoudt elke klant. Je krijgt een warm welkom als je daar binnen komt. Daarnaast doet hij z'n werk uitzonderlijk goed. Hij luistert heel goed naar wat de klant wil en geeft ook advies waar nodig. Ik hoef tegenwoordig niks meer te zeggen over hoe ik mijn nagels wil hebben, want dat weet hij als vaker langs komt!