Sunny is een gezellige man. Was gezellig, en uiteindelijk mag het resultaat er zijn!
Styling door Sunny•Mannen knippen
Sander•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige en fijne behandeling!
Behandeling door Sunny•Gellak manicure
Juliette•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny was super aardig tegen mij en mijn vriendin. Zij kwam zelf alleen voor de gezelligheid even mee en moest later naar het werk. Sunny en zijn dochter hebben mij goed verzorgd en namen mijn behoeftes serieus. De nagels zien er na 5 dagen nog supermooi uit en zitten perfect. Dankjewel Sunny!!
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Berbel•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Best person to go to- not only good service but lovely conversation and lots of fun! Sunny is great, highly recommend
Behandeling door Sunny•
PedicureToon alles…
Catharina•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is een erg aardige, gastvrije man en werkt snel en secuur.