Sunny is een hele aardige man ik voelde mij gelijk op mijn gemak.
Ik ben heel erg tevreden met mijn nagels. Sunny is the best!
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Dionne•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel, mooi en behulpzaam!
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Noah•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is just a really nice fellow, and he did a great job for my manicure and pedicure! Thank you for a lovely time!
Behandeling door Sunny•
Gellak pedicureToon alles…
Alia•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
The only sore point it's the hygiene... The tools weren't disinfected before use and also the workstation was a bit messy. Apart from that Sunny is really nice and I'm very satisfied of my manicure!