Gezellig gesprek , fijne ambiance en blij met mijn nagels !
Helaas 3 kleine wondjes op vingertoppen van het vijlen ... maar ik ga zeker hier terug !
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Nancy•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is een ontzettend vrolijke man! Ik wou even wachten met een review schrijven, maar het is nu bijna een maand nadat ik ze heb laten zetten. En ze zijn er nog steeds! Wel uitgevallen, maar dit hoort en ik ga ook snel een vervolg afspraak boeken :) bedankt!
Behandeling door Sunny•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is buiten nette nagels, een klein uurtje gezelligheid en lachen. Een dikke aanrader.
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Sophie•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels en een super aardige man!
Behandeling door Sunny•Manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is onwijs klantvriendelijk en professioneel! Erg fijne ervaring. Zal deze nagelsalon zeker aanraden aan andere!