Kom er al jaren. Altijd gezellig met een kopje koffie erbij. Goed advies over verzorging van de nagels en wat ook fijn is een goed advies over de kleuren die bij mij passen. Elke maand ga ik als super tevreden klant naar huis.
Yvonne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Suzan is professioneel, neemt de tijd.
Gezellig praatje ☕️ erbij.
Echt aanrader om een afspraak bij haar te maken.
Erna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en met veel zorg geniet ik van mijn behandelingen