Zeer kundige pedicure. Ik ben altijd ontzettend tevreden, mooie zachte voetjes en prachtig gelakte nagels. Vriendelijk en professioneel
Leonie •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke behandeling met weer perfect verzorgde en gelakte nagels Echt lekker gekletst en gelachen. Verheug me alweer op de volgende afspraak. 🥰
Yvonne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een momentje voor mijzelf en elke keer weer tevreden over mijn mooie nagels.
Emmy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Suzan is zo precies en op detail! Echt superblij met mijn mooie nagels