Verschillende nagelvormen, de kleur is niet uniform.
Gebruikte de nagelknipper van de cliënt naast mij zonder te desinfecteren.
Liet een bloedende vinger achter en smeerde niet eens de olie op de nagelriemen.
Gellak manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top service, vakkundig en neemt je mee in het proces van de behandeling
Behandeling door Tatiana•Laserontharen
Aisha•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good experience! Tatiana is professional and friendly :)
Behandeling door Tatiana•Laserontharen
Audrey•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne service en een feestje om binnen te zijn in de mooie zaak. Erg blij met mijn nagels!