Professioneel, zorgzaam en vriendelijk. Ben zeer tevreden!
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Sam•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer, goed geholpen en mooi haar! Super dank!
Styling door Selda•Vrouwen knippen
Angel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tatiana is vriendelijk en oplettend. De behandeling wordt hygienisch, pijnloos en netjes uitgevoerd. Prettige kliniek!
Behandeling door Tatiana•Laserontharen
Petra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam hier voor wimper lifting en haren knippen. Beide behandelingen zijn goed verlopen. Ik ben vooral blij met het resultaat van de wimper lifting. Erg mooi! Selda is verder erg vriendelijk en goed in wat ze doet!