Fijne salon! Er zijn veel behandelingen die je kan nemen en er hangt een fijne sfeer. Ik ben benieuwd naar mijn volgende behandelingen.
Pedicure
Siham•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was gewoon weer ff lekker onder de zonnebank
Zonnebank
Carla•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service! 🌟
Pedicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Tatiana•Laserontharen
Rasul•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt Romy, het was weer een geweldige ervaring. Je bent zo kundig en weet zo goed waar mijn huid behoefte aan heeft. Perfecte behandeling! Menekse, jij bent zo een goede gastvrouw. Je bent betrokken en zo fijn. Weer enorm tevreden heb ik jou zaak verlaten. Ik kijk uit naar mijn volgende behandeling!