Ik ben pas een aantal keren geweest, maar ben nu al zeer tevreden met de resultaten. Het personeel is heel vriendelijk en de prijzen zijn zeer betaalbaar.
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Frederike•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy, is getalanteetd vakkundig, aardig, attent, rustgevend persoon.
Echt een professioneel.
Xxx
Vrouwen knippenToon alles…
Gemma•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was heel goed. Heb mijn foto’s gedeeld via Instagram, maar ga snel weer terug voor een nog betere uitkomst 👍🥰