Heel professioneel, geweldig goed geholpen.
Mijn wenkbrauwen waren top, iedereen vond ze mooi.
Behandeling door Selda•Wenkbrauwen - threaden
Van•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Romy weet waar ze het over heeft en beantwoordt al je vragen tijdens de peeling. Super aardige en deskundige medewerker. Zeker een aanrader en een vaste klant erbij!
Peeling
Wafae•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
💪🏽💪🏽
Behandeling door Selda•Wenkbrauwen - threaden
hilda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Behandeling door Tatiana•Laserontharen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is zooo prachtig, ik voel me verwent als ik aankom. Altijd glimlach op de mederwerkers hun gezicht. En posetieve vibeess.