Behandeling door Selda•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jolanda•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke zaak en tevreden met resultaat
Behandeling door Selda•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Karin•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden !
Behandeling door Selda•Wimper permanent
Cassandra•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geholpen door Selda. Ze was heel vriendelijk en geruststellend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eerder zo een mooi resultaat heb gehad als bij Selda. Mijn wimpers zijn van nature heel stijl maar zij heeft ze echt heel mooi gelift. Verder vind ik de salon ook echt heel mooi en zijn zij een van de weinigen in de omgeving die een eerlijk tarief vragen voor een wimperlift. Dit is mijn tweede behandeling hier ( eerste keer ook heel goed door Romy geholpen) en ik zal zeker weer terug komen.