Ik ben afgelopen zaterdag bij Romy geweest voor een manicure. Super vriendelijk en professioneel ging ze te werk. Dankjewel Romy je hebt een vaste klant erbij 😀
Pedicure
Selma•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hi, ik ben een tevreden klant voor wat betreft laseren. Ik ben altijd geholpen door Menekse, super aardige meid en zij weet je altijd warm te verwelkomen ❤️ Professionaliteit en kwaliteit is hier zeker aan de orde een echte aanrader. Je kan hier ook terecht voor andere behandelingen, btw een prachtige zaak, just love it!! neem een kijkje op de website and book something.
Behandeling door Menekse•Laserontharen
intissar•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig nette salon , vriendelijk personeel , Ik had een Spa Voetbehandeling met gellac 90 min Deze behandeling duurde bij mij geen 90 min maar ruim een uur. De 90 min zijn ingepland voor eventuele uitloop.
SweetLaser echt een aanrader! Hi
Pedicure
SJ•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie, hygiënische schone salon, aardig personeel, makkelijk bereikbaar met de auto en gratis parkeren voor de deur.
Behandeling door Selda•Wimper permanent
Jale•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling. Geweldig verzorgd door Selda!