Algen peeling gehad 2e behandeling. Ben er al nu tevreden mee hoe het eruit ziet.
Peeling
Aynur•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon en top specialiste (Romy)! Heb de salon al eens eerder bezocht voor een wimperlifting en had hier nu voor de 1e keer een gezichtsbehandeling. De Oxygeneo behandeling was in een woord geweldig! Wel even wennen in het begin omdat m’n huid wat prikkelig aanvoelde maar dit trok snel weg. Na de behandeling een supermooi resultaat, een glowy skin! Tot de volgende keer!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Dawya•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke behandeling
Behandeling door Selda•Gezicht threaden
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Selda•Wenkbrauwen - threaden
Souhaila•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele mooie schoonheidssalon. De meiden die er werken zijn erg klantvriendelijk, ervaren en laten je thuis voelen. Dit is mijn nieuwe favoriete plek! Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij!