Heb de salon ontspannen verlaten. Romy wist waar ze mee bezig was. Mijn complimenten!
Gezichtsbehandelingen tieners
Sabira•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd heel goed geholpen.
Styling door Selda•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne kapster met veel ervaring. ze gaf hier en daar wat tips
Styling door Selda•Vrouwen knippen
Kim•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo ik wist niet wat ik zag toen ik binnen kwam wat prachtig allemaal mooie binnenkomst.
Lief aardig personeel ik was er voor het eerst maar ik geloof dat ik wel weer een keer langs komt.
Via social deal ben ik er terecht gekomen wist nog niet eens dat het bestond Complimenten voor jullie mooie zaak.