Romy is heel vriendelijk, werkt heel zorgvuldig en legt je voetjes helemaal in de watten! Sweet Laser Clinic is echt chic en schoon. Het was een zeer fijne ervaring! Ik ga zeker terug.
Pedicure
Manou•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een nieuwe salon, mooi ingericht. Er wordt de tijd voor je genomen. Ik kom zeker nog terug.
Styling door Selda•Vrouwen knippen
jasmine•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie salon! Heerlijke behandeling!
Gellak pedicure
Danielle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Via Social Deal her terecht gekomen en zeer prettig en vakkundig geholpen.