Kwam somber naar binnen en kwam er zo vrolijk en erg blij naar buiten zo mooi en geweldig mijn haren gewassen en geknipt en me haren in model geföhnd.
Bedankt lieve Selda Tas
Styling door Selda•Vrouwen knippen
Hafida•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes en gezellig. Behandeling werkt goed. En de mooie salon maakt het helemaal een feestje!
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Sandia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Héél tevreden!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sylvie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele mooie schone salon!
Vriendelijk personeel.
Micro Needling
Naomi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Zeker de moeite waard om behandeling te ondergaan!