Je bent een topper!!! Altijd fijn om door jou behandelt te worden, tot snel lieverd 😘
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Nancy•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heer-lij-ke kliniek! Werkelijk prachtig en luxueus. Al mijn favoriete behandelingen onder één dak. De eigenaresse heeft met dit concept een gat in de markt gevonden (en ruimschoots opgevuld!).
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Michelle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben erg tevreden. Elke keer weer een fijne ervaring.
Professioneel, behulpzaam en super gastvrij.
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer hygienisch en professioneel in een prachtige salon!