Erg fijn geholpen, top behandeling, lief personeel en mooie salon!
Styling door Selda•Vrouwen knippen
Phyllis•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Na lang twijfelen voor laseren ben ik via mijn zusje bij sweet laserclinic bij meneske terecht gekomen. Ik heb echt geen moment spijt van gehad. Ik raad deze mooie luxe beautysalonzeker aan. Je kan echt voor veel behandeling daar terecht. Ik blijf terug komen
Behandeling door Menekse•Laserontharen
SabSab•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke!!
LaserontharenToon alles…
Flor•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie en luxe salon, je voelt je echt even een diva! Dit gecombineerd met super professionele, maar toch spontane en lieve medewerkers! Daarnaast kun je ook allemaal andere beauty gerelateerde behandelingen ondergaan. Écht even me-time! Super fijn geholpen en stond na het laseren van mijn oksels zo weer pijnloos buiten! Kortom, kennis, hygiëne en een super fijn gevoel. Kan niet wachten op mijn volgende afspraak en tot ik haar vrij ben!
Behandeling door Menekse•Laserontharen
Naomi•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In alle opzichten zeer tevreden, kwaliteit, hygiëne, klantvriendelijk, deskundigheid zeer top. Zeer tevreden ga er graag naar toe, en adviseer dit ook aan mensen in mijn omgeving.