Professionele massage, aardige en kundige masseuse & een toffe locatie!
Sportmassage
Lieke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal ontspannen! Volgende keer boek ik een massage van 90 minuten. 30 minuten is echt veel te kort! De masseuse was heel aardig en de locatie was sfeervol en netjes.
Ontspanningsmassage
Mona•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een van de beste sportmassage die ik ooit heb gehad! Mijn vervolgafspraak staat al gepland. Tot de volgende!
Sportmassage
Jurriaan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren en ik verbaas mij telkens weer over de persoonlijke Aa dacht van de mensen die hier werken. Ieder heeft zijn specialiteit en ieder geeft op zijn manier mooie massages. Het is natuurlijk heel persoonlijk wat je ervaart maar ik ga altijd bij Emma of Kim. De sfeer is juist hier, niet opgemaakt maar heerlijk open en eerlijk. Als je in de buurt zeker een aanrader om te gaan liggen en ervaren. Tot volgende week.