It was the first time for me to Tahani, and I have to admit that she did a great job. Perfectly on time, welcomed with a big smile, nice environment with Arab music...and the haircut was like I asked. I will come back, definitely!
Styling door Tahani•Vrouwen knippen
Olga•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen en heel mooi gefohnd! Prijs wel hoger dan ik gewend ben bij andere salons.